Ukázat všechny blogové příspěvky

Hranice reklamy

Aktualita hranice reklamy

Během prosincové epizody Rozprav jsme se zaměřili na téma HRANICE REKLAMY, tedy skrytou nebo těžko rozpoznatelnou reklamu v nejrůznějších typech médií. Jaké různé podoby může mít? Co se ještě dá považovat za reklamu a co už ne? Jak s reklamou nakládají redaktoři, pracovníci kreativních agentur, herní vývojáři a jak influenceři? Jak nastavit vztahy mezi novináři a inzerenty? Jaké etické zásady by měli novináři dodržovat? A je potřeba měnit kvůli skryté reklamě zákony? Nebo stačí samoregulační iniciativy?

Hosté:

  • Denisa Hejlová, vedoucí Centra pro strategickou komunikaci FSV UK, garantka oboru Strategická komunikace na IKSŽ FSV UK,
  • Petra Koudelková, vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR na IKSŽ FSV UK,
  • Jan Weisser, Portfolio manažera v Czech News Center,
  • Marek Bačo, strategický a výkonný ředitel Essence Mediacom Prague.

Více o hostech se můžete dozvědět ve videu na našem Facebooku nebo Instagramu. Diskusi moderuje Lucie Šťastná z IKSŽ FSV UK.

Prosincová epizoda Rozprav je od 15. 12. k poslechu na podcastových platformách, jako je SpotifyApple PodcastsGoogle PodcastsPodcast AddictBuzzsproutPodcast IndexPodchaser.

Sdílejte příspěvek s ostatními